MediaCloud Mājas lapu izstrāde Blogs



Attēli ne tikai spēj uzlabot vispārējo mājaslapas izskatu, bet arī ļauj noturēt cilvēka uzmanību ilgāku laiku, radot uzticamību. Cilvēki vairs nevēlas saņemt pavirši pasniegtu informāciju, viņi vēlas iegūt informāciju, kas pasniegta apvienojumā ar gaumīgām bildēm, kas spēj izraisīt emocijas. Tomēr ir ļoti daudzas mājaslapas, kuras nepievērš uzmanību attēliem mājaslapā. Viņi tos izvēlas pavirši, jo domā, ka tie tāpat neko nespēs ietekmēt. Tālāk piedāvājam dažus padomus, kuri patiešām strādās, ja vēlies izveidot pievilcīgu mājaslapu, kurā cilvēki vēlēsies uzturēties ilgāk par 30 sekundēm. 

g
Emocijas, emocijas un vēlreiz emocijas   Ļoti daudzi cilvēki iepērkas emociju vadīti. Ja Tu viņos raisīsi noteiktas emocijas, viņi noteikti to novērtēs un veiks Tev nepieciešamās darbības. To ir iespējams panākt arī ar bilžu palīdzību. Pozitīvi attēli spēj mums sniegt pozitīvas emocijas. Emocijas ir varenas - izmanto tās. Cilvēki nav muļķi. Viņi, protams, saprot, ko Tu vēlies panākt. Tieši tāpēc ļauj viņiem sajusties labi, priecīgi, būt lepniem. 

d
Uzņēmums Human Touch ir uzskatāms piemērs. Šis uzņēmums pārdod masāžās krēslus un dažādus citus krēslus,kuri spēj uzlabot cilvēku pašsajūtu un veselību. Kā redzams attēlā, viņi ne tikai parāda cilvēkiem savus piedāvātos produktus, bet arī ļauj cilvēkiem tos sajust,raisot dažādas emocijas. Piemēram,augstāk redzamais attēls ļauj sajust prieku. Šāds attēls ļauj sajust to, kādas emocijas sagaida cilvēku, izmantojot šo produktu. Protams, viņi varēja vienkārši parādīt produktu, bet tā vietā viņi padomāja soli uz priekšu, pasniedzot cilvēkiem ne tikai produktu, bet arī emocijas, ko viņi var saņemt, izmantojot šo produktu.   

Mājaslapas vizītkarte   Bieži vien veiksmīgas mājaslapas izmanto dažādus tēlus, kas ļauj izveidot labāku saikni ar patērētāju. Piemēram, zāļu ražotāji bieži vien izmanto dažādus personificētus tēlus, kas rada asociācijas. Šādi tēli ļauj izveidot lielisku priekšstatu par savu produktu, kas noteikti iesēdīsies cilvēku prātos uz ilgu laiku.  
w Paskaties apkārt un Tu noteikti ieraudzīsi ļoti daudzus šādus piemērus. Un visbiežāk šādas mājaslapas ir veiksmīgas. Jāpiemin arī tas, ka ikviens dizaineris noteikti piekritīs, ka šādu tēlu izveide neizmaksā nemaz tik daudz.

m   Labs piemērs ir arī ASV mārketinga kompānija “Mail Chimo”. Šis uzņēmums izveidojis tēlu, kas nu jau dzīvo daudzu amerikāņu sirdīs.   

Domāšana ārpus kastes   Mūsdienu tehnoloģijas paver neierobežotas iespējas. Vienīgais, kas Tev jāierobežo - sava iztēle. Cilvēki vēlas redzēt kaut ko jaunu, nebijušu - tas ļoti lielā mērā attiecas uz mājaslapā. Dari visu, lai mājaslapa kliegtu “Mēs esam citādi”. Un to var panākt ar attēlu palīdzību.    Kas ļauj dažādām reklāmām būt veiksmīgām? Tie ir aktieri, modeļi, dažādi nejauši cilvēki, kas demonstrē produktu. Noteikti rodas jautājums - kāpēc gan kaut kas tāds strādā? Atbilde ir pavisam vienkārša - cilvēki vēlas trešās personas viedokli. Viņi vēlas iegūt drošības sajūtu pirms produkta iegādes. Cilvēki nevēlas pieņemt nepareizu lēmumu. Kad cilvēks redz otru cilvēku, kurš izmanto šo produktu, viņam rodas sava veida uzticība. Tātad - ja Tavā mājaslapā ir attēloti laimīgi cilvēki, mājaslapas vērtība pieaugs, 
k   Piemēram, uzņēmums Infusionsoft, kas pārdod dažādas mārketinga tehnoloģijas maziem uzņēmumiem. Viņi stratēģiski ir izmantojuši savu klientu bildes mājaslapas sākuma lapā. Viņi apzināti nenovietoja šīs bildes kaut kur lejā,lai cilvēki tās ieraudzītu tikai pēc laiciņa. Un tas viss tāpēc, ka viņi zina, kā iekarot cilvēku uzticību savam produktam.  Domā par VIŅIEM nevis sevi   Izmantojot bildes, domā par saviem klientiem nevis sevi. Nepieciešams konkrēti apzināties, kādas ir viņu vēlmes, ko viņi vēlas redzēt, sajust. Sniedz viņiem to pieredzi, ko viņi vēlas saņemt. Tas attiecīgi atvērs durvis un palielinās pircēju skaitu.  s Piemēram, uzņēmums Coconut Bliss pārdod saldējumu. Bet viņu pieeja ir citādāka, viņi atšķiras. Viņu produkts mājaslapā izskatās daudz personiskāks nekā parastās reklāmās. Mājaslapā viņi ievietojuši pavisam parastu pāri, kas bauda saldējumu. Viņi neizmanto attēlus, kas tur atrastos tikai tāpēc, lai skaisti izskatītos, viņi piešķir bildēm jēgu.
Beidz izmantot nejēdzīgas bildes   90.gadi ir pagājuši. Cilvēki ir gudri, viņi uzreiz atšķirs, vai tiek izmantotas lētas bildes, kas aizgūtas no datu bāzēm vai tomēr kvalitatīvas. Cilvēkus vairs neuzrunā bildes, kurās attēloti skaisti vīrieši uzvalkos, kuri sveicinās ar tādiem pašiem. Izvēlies kvalitatīvas bildes, pat tad, ja izmaksu ziņā tas ir dārgāk. Tavai mājaslapai jāizskatās gana profesionālai, lai tā spētu labāk komunicēt.

s Labs piemērs ir antivīrusu programmu izplatītāji McAfee. Viņi savā mājaslapā izmanto augstas kvalitātes attēlus. Šis attēls izskatās autentisks,īsts un sniedz pievienoto vērtību mājaslapai.