MediaCloud Interneta mārketings Blogs



Neapšaubāmi, ka mūsdienās arvien populārāks kļūst sociālo tīklu mārketings. Tomēr, ja salīdzina ciparus un faktus, tad izveidojas diezgan interesanta situācija. Šajā rakstā uzzināsi, kāpēc e-pastu mārketings paliek līderis elektroniskajā komercijā arī šodien.  
                  p  

6 priekšrocības salīdzinājumā ar sociālajiem tīkliem                    

1. Vienkārša matemātika Izrādās, ka epastu izmanto 3 reiz vairāk cilvēku nekā Facebook un Twitter kopā. Tikai iedomājies šo ciparu – 2.9 miljardi elektronisko adrešu.   

2. E-pasts – ērts saziņas līdzeklis Cik bieži Tu dzirdi kādu sakām – uzraksti man uz e-pastu? Darījuma saraksti cilvēki visbiežāk vēlas lasīt ar e-pasta starpniecību nevis sociālajiem tīkliem. Sociālajos tīklos cilvēki vēlas atpūsties.    

3. Uzticamība Ja salīdzina e-pasta kontaktus un sociālo tīklu kontaktus, tie, protams, atšķiras. E-pastu cilvēks iegūst visbiežāk uz ilgu laiku, jo nav jēgas to mainīt vai dzēsties. Savukārt sociālo tīklu lietotāji bieži vien dzēš savus kontus, deaktivizē tos uz laiku, un kontakts ar cilvēku zūd. Tieši tāpēc, viens no labākajiem veidiem, kā informēt cilvēku par savām akcijām un citiem notikumiem, ir e-pasts.  

4. Aktualitāte Šobrīd e-pasts ir ne tikai lielisks rīks interneta mārketingā. Neviens pirkums, neviena reģistrācija (arī sociālajos tīklos), nenotiek bez e-pasta norādīšanas. 
 
 5. Universalitāte Dažās situācijās produkta virzīšanā labākais instruments ir tieši e-pasts nevis sociālie tīkli. Kā rāda prakse, bieži vien uzņēmumiem sagādā grūtības virzīt savu produktu sociālajos tīklos. Lai virzītu produktu, piemēram, Facebook, ir nepieciešams katru dienu publicēt jaunu un piesaistošu informāciju. E-pasta izmantošana ir daudz vieglāka – izvēlies segmentu un Tavs e-pasts tiks nosūtīts tai cilvēku daļai, kurai tas varētu tiešām interesē.   

6. E-pastu rīki Viena no e-pastu priekšrocībām ir tāda, ka Tev ir iespēja izsekot cilvēku reakcijai, kad tie saņem Tavu e-pastu. Ir iespējams procentuāli uzzināt, cik daudz cilvēki atvēra Tavu e-pastu. 

s  

10 E-pastu izmantošanas baušļi

 1.Vēstules tēma Cilvēku prātos jau ir iestrādājušies noteikti stereotipi, kurus viņi izmanto, kad izlemj, vai atvērs vēstuli vai arī izmetīs to. Tāpēc, ja vēstule atrodas ienākošajās ziņās, tas vēl negarantē to, ka cilvēks šo vēstuli atvērs. Arī tad, ja vēstules virsraksts būs līdzīgs spama vēstulēm, cilvēki šo vēstuli izvēlēsies nekavējoties izmest.   

2. Vēstules dizains Noteikti jāpadomā par to, kā interesanti pasniegt informāciju. Tai ir jābūt sakārtotai pa blokiem, jāizmanto uzņēmuma krāsas un stils. Tāpat kā mājaslapu gadījumā, arī e-pastos cilvēkiem vajadzētu viegli orientēties, atrast sev interesējošu informāciju. 

s  

3. Raksti pareizi Tas varētu būt pašsaprotami, tomēr bieži vien tiek saņemtas vēstules, kurās ir ļoti daudz gramatikas kļūdu un attiecīgi šādas vēstules neraisa uzticību. Tieši tāpēc ir vismaz 5 reizes kārtīgi jāpārlasa uzrakstītais teksts, pirms to sūti cilvēkiem.   

4. Aicinājums uz darbību Noteikti neaizmirsti e-pastā norādīt aicinājumu uz darbību. Piemēram, ja Tu vēstulē stāsti par produktu, neaizmirsti blakus norādīt pogu “Iegādāties tagad”. Aicinājums uz darbību ļauj iegūt daudz ātrāku cilvēku reakciju.   

5 . Raksti to, kas interesē cilvēkiem Piekritīsi, ka būtu dīvaini rakstīt par Iphone iznākšanu, ja pārstāvi tūrisma aģentūru. Ja esi apģērbu interneta veikala īpašnieks, neraksti tikai par atlaidēm un izpārdošanu. Nenāktu par sliktu, piemēram, kādā e-pastā pastāstīt cilvēkiem, kā pareizi piemeklēt izmēru, kādas modes tendences būs nākamajā sezonā. 

s  

6. Mazāk joprojām ir vairāk Nevajadzētu cilvēku apkraut ar informāciju. Pietiks ar 2-3 aktualitātēm. Pie katras aktualitātes nevajadzētu arī rakstīt teksta blāķus. Pietiks ar 3 teikumiem pie katras aktualitātes.   

7. Vērsies pie katra individuāli Katrā serverī ir iespējams uzlikt opciju, kas ļauj katru uzrunāt personīgi. Tas vairos auditorijas lojalitāti.   

8. Galvenais – neapnīc Ja Tu sūtīsi jaunumu vēstuli katru nedēļu, tas noteikti samazinās to cilvēku skaitu, kas pierakstījušies jaunumiem. Optimāli ir sūtīt vienu jaunumu vēstuli mēnesī. Pētījumi rāda, ka labākais laiks ir otrdiena un trešdiena 10:00 – 11:00.   

  s        

9. Sociālo tīklu pogas Tavam uzņēmuma noteikti ir Facebook, Twitter, Instagram profili. Pievieno tos e-pastā. Tā būs iespēja viņiem piesekoties Tavam uzņēmumam un saņemt informāciju arī tur.