MediaCloud Interneta mārketings Blogs

Viens no karstākajiem interneta mārketinga trendiem noteikti ir sociālo mediju izmantošana, lai iegūtu zīmola atpazīstamību. Ja atceramies, tad vēl tikai pirms pāris draugiem mēs varējām publicēt informāciju draugiem.lv, Twitter un Facebook, bet tagad ir piepulcējušās vēl daudzas citas platformas – Pinterest, Tumblr, Instagram. Un jā, tieši Instagram mēs vēlamies šoreiz izcelt. Tā ir vieta, kur ne tikai publicēt sava ēdiena bildes, bet arī lielisks rīks, lai iegūtu uzņēmuma atpazīstamību. 

Kāpēc Instagram?

Arvien vairāk uzņēmumu savā komunikācijā izmanto arī Instagram. Šīs platformas lietotāju skaits ir vairāki miljoni pa visu pasauli. Tā ir iespēja ātri sniegt informāciju par savu uzņēmumu ar fotogrāfiju palīdzību, tādā veidā sasniedzot savu mērķauditoriju. Kad Instragram tikai ienāca tirgū, tā bija vietne, kur dalīties ar savām bildēm, un tai nebija nekāda diža mārketinga vērtība. Laikam ejot, Instagram ir kļuvis par efektīvu platformu, kā ar īsu ziņu un bilžu palīdzību sasniegt savu auditoriju. 

 

i

 

Tātad – kad veido savu mārketinga stratēģiju – neaizmirsti par šo platformu. Zemāk pieejami 5 veidi, kā Tu vari izmantot Instagram, lai sasniegtu sava uzņēmuma mārketinga mērķus.

 

1. Izmanto datora versiju Instagram ir iespējams izmantot ne tikai telefonos, bet arī no datora. Šāda iespēja cilvēkiem tiek sniegta jau no 2012.gadā. Tāpēc, lai gan Instagram ir pieejams visu mobilo telefonu lietotājiem, ļoti daudzi izvēlas to izmantot arī no datora. Tieši tāpēc Tev ir nepieciešams saprast, vai Tavs profils izskatās gana pievilcīgs.

 

p

 

Profila augšpusē ir iespējams izveidot kolāžu, kas ļauj auditorijai iegūt labāku iespaidu par Tavu uzņēmumu. Tev ir iespēja reklamēt savus produktus, ievietot dažādas pasākumu bildes, tomēr neaizmirsti ieturēt balansu starp smieklīgām un biznesa bildēm.

 

2. Rīko konkursus Instagram ir kļuvis par lielisku platformu, kur rīkot foto konkursus. Uzņēmumam atliek tikai lietotājiem pateikt, lai viņi izmanto noteiktu heštagu pie bildes. Tādā veidā ir viegli aplūkot visas bildes, lūgt cilvēkiem balsot par tām, lai izvēlētos uzvarētāju. 

 

6

 

Uzņēmums Sony ir lielisks piemērs šādiem foto konkursiem. Viņi izveidoja heštegu #Sonylove. Šī konkursa ietvaros Sony jautāja cilvēkiem, lai viņi pieseko Sony profilam un pēcāk posto bildes ar visu, kas reprezentē “mīlestību”. Bildē varēja būt attēlots viss, kas Tev saistās ar mīlestību – cilvēks, lieta, vieta. Katru dienu Sony izvēlējās vienu cilvēku, kas laimēja 50 dolāru dāvanu karti Sony veikalā. Sony ir lielisks piemērs, kā iegūt vairāk sekotāju un iesaistīt auditoriju zīmola komunikācijā.

 

3. Apbalvo sekotājus ar atlaidēm Kad Tu publicē bildes, padomā, kas spēs noturēt auditorijas uzmanību un liks atgriezties. Apbalvo savus sekotājus par to, ka viņi aplūko bildes un izlasa aprakstu. Tu, piemēram, vari apbalvot viņus ar dažādiem atlaižu kodiem. 

 

a

 

t

 

Piemēram, TopShop ir sieviešu apģērbu veikals, kuram Instagram sekotāju skaits ir 473, 000. Viņi publicē attēlus ar apģērbiem un aksesuāriem, ik pa laikam pievienojot arī atlaižu kodu. Tas notur sekotāju uzmanību, jo viņi gaida, kurā brīdī parādīsies kods. Tieši tāpēc ir svarīgi saprast, ko Tava auditorija vēlas un izmantot to, lai saglabātu viņu iesaisti. 

 

4. Patērētāju atsauksmes Protams, ir labi runāt par savu zīmolu, bet vēl labāk, ja par to runā paši klienti. Klienti ir tie, kuri pados informāciju par Tavu produktu tālāk. Bieži vien Instagram ir vieta, kur viņi reklamē Tavu produktu. Izmanto Instagram, lai parādītu, kādas ir patērētāju attiecības ar Tavu produktu. 

 

p

 

Aviokompānija Virgin America ir lielisks piemērs tam, kā tiek parādīta zīmola pieredze ar Instagram starpniecību. Šī kompānija regulāri publicē bildes, kur viņi ar negaidītām dāvanām pārsteidz cilvēku.

 

5. Uzņēmuma pasākumi Ikvienas stratēģijas mērķis ir panākt, lai auditorija, kuru Tu informē par savu produktu, kļūtu par šī produkta patērētāju. Ikvienai konferencei vai produkta prezentācijai ir jābūt heštegam, kuram viegli sekot Twitter vai Instagram. Tā ir iespēja parādīt, kas notiek pasākumā ar 140 zīmju palīdzību vai attēlu palīdzību.

 

w

 

Lielisks piemērs ir uzņēmums Appirio, kurš publicēja attēlus no savas konferences un pievienoja heštagu #d12.