MediaCloud iPhone un iPad Blogs

Ikviens noteikti var pateikt, kāpēc ir nepieciešama mobili draudzīga mājas lapa. Un daudzi var pastāstīt arī to, kā pie tādas tikt. Ir pieejami ļoti daudzi raksti par to, kā izveidot mobili draudzīgu lapu un kā optimizēt to. Kā rāda pētījums, 57% lietotāju neieteiktu tālāk lapu, kas nav mobili draudzīga. Savukārt 40% lietotāju ir izvēlējušies pāriet pie konkurentiem, tikai tāpēc, ka ir saskārušies ar negatīvu mobilo pieredzi.
Tiek paredzēts, ka 2017.gadā 85% pasaules iedzīvotāju būs pieejams 3G pārklājums. Piemēram, Facebook ir izstrādājis iniciatīvu, kas paredz, ka 100% pasaules iedzīvotāju būs pieeja internetam. Savukārt mobilo datu patēriņš strauji pieaug ar katru gadu. Tas nozīmē to, ka mēs kļūstam vienotāki kā vēl nekad. Gan Iphone, gan Ipad, gan citas mobilās ierīces, ir lielisks rīks pa kuru iegūt sasniegt savu mērķauditoriju. Kā redzams grafikā, 2014.gadā mobilo ierīču lietotāju skaits pārklājās ar datora lietotāju skaitu.
a   
Mēs neapšaubāmi dzīvojam pasaulē, kurā pieaug to lietotāju skaits, kas izmanto viedtālruņus. Ir svarīgi uzdot pareizos jautājumus. Paskatīsimies uz 3 dažādiem scenārijiem no kompānijām A, B un C.
Uzņēmums A sev uzdod jautājumu “kā mums kļūt mobiliem? Tas nozīmē, ka viņi izmantos metodes, ko ir izmantojuši jau citi uzņēmumi.
 Uzņēmums B uzdod jau mazliet gudrāku jautājumu “Kā mums paredzēt nākamo mobilo tehnoloģiju trendu?”. Tas nozīmē, ka viņi nav ieienteresēti tajā, ko dara citi, viņi vēlas paredzēt trendus, kas ļautu viņiem būt soli priekšā konkurentiem.
Savukārt uzņēmums C uzdod jautājumu “Kā mēs varam paņemt labāko no jaunajiem trendiem un tehnoloģijām, apmierinot mūsu klientu vajadzības?”
Mums visiem vajadzētu kļūt vairāk tādiem, kā uzņēmums C. Tā iemesla dēļ, ka mūsu klienti ir cilvēki, un tehnoloģijas ir domātas cilvēkiem. Tā vietā, lai meklētu scenārijus, kā kļūt mobiliem, špikojot citu uzņēmumu pieredzi vai arī domāt par to, kā paredzēt dažādus trendus, ir svarīgi saprast mūsu klienta

a
pieredzi, saskaroties ar mūsu produktu, nostādot klientu centrā. Tas izskatās apmēram šādi:

Atklāt 
 
    Bieži vien cilvēki izvēlas izmantot mobilo telefonu, ja viņiem ir iespēja izvēlēties. Tāpat mainās arī cilvēku paradumi - 90% cilēku dienas laikā maina ierīces. Piemēram, no rīta izmanto mobilo telefonu, dienas laikā datoru, vakarā planšeti. Tieši tāpēc ir svarīgi piedāvāt kvalitatīvu saturu ikvienai ierīcei.        

1. Mājaslapa

      Noteikti ikviens ir dzirdējis, ka daudzi cilvēki saka, ka responsīvs dizains ir atbilde uz visu. Protams, šāds dizains ir labs, bet tā ir pamata pieta. Un, ja Tu to neizveidosi pareizi, tas var beigties ar neapmierinātiem klientiem.
  Piemērs: Starbucks    

Starbucks izveidoja lielisku responsīvu mājaslapu, bet uz viedtālruņiem, poga “PIRKT TAGAD” noslīdēja apakšā, zem daudziem video un citas nenoderīgas informācijas.      

Datora versija
 
ss

Mobilā versija:
eee 2. Meklēšana
 
  Noteikti jāpatur prātā, ka neatkarīgi no tā, kuru ierīci izmanto tās lietotājs. Tas nozīmē, ka lietotājs ir pats svarīgākais, un tas ir svarīgāk arī par to, vai cilvēks izmanto datoru vai Ipad.  
Piemērs: Bravissimo

  Šis uzņēmums izmantoja rīku, kas saucas WeatherFIT, kas ļāva pielāgot viņu kampaņu katram individuālam gadījumam. Piemēram, viņi rādīja peldkostīmus tikai tiem lietotājiem, kuriem tajā brīdī viņu reģionā bija siltā sezona. Rezultātā palielinājās pārdošanas apjomi par 600%.

  3. Sociālie tīkli 

Četri no pieciem cilvēkiem katru dienu izmanto savos mobilos telefonus Facebook un Twitter, Instagram.  Tomēr, kā jau mēs zinam, informācijas plūsma mūsdienās ir milzīga, tāpēc pastāv liela iespēja pazust šajā informācijas apjomā. Vislabāk sev pajautāt “Vai es šo saturu vēlētos rādīt saviem draugiem?” Un, protams, ļoti svarīgi ir pārbaudīt, vai saturs ar kuru vēlies dalīties sociālajos tīklos, ir mobili draudzīgs. Tu noteikti nevēlies, lai klienti saskartos ar ko šādu:
qqq
Iesaisti 

  Brīdī, kad klients ir iegādājies Tavu preci, tas vēl nenozīmē, ka vari atpūsties. Tev nepieciešams turpināt komunicēt ar klientu. To iespējams panākt ar aplikācijām, e-pastu mārketingu, kā arī sociālajiem tīkliem. Pirmais jautājums noteikti ir - vai šī aplikācija Tev tiešām ir nepieciešama. Apple aplikāciju veikalā ir vairāk nekā 900, 000 aplikāciju, savukārt Google play atrodas vairāk nekā viens miljons aplikāciju. Tieši tāpēc ir nepieciešams saprast, ar ko Tava aplikācija atšķirsies no citām, kāda būs tās unikalitāte.   Piemērs: Tesco Homeplus   Korejas uzņēmums Tesco Homeplus ir lielisks piemērs tam, kā izmantot aplikācijas. Viņi zināja, ka viņu klienti ir gan aizņemti, tāpēc izveidoja iespēju iepirkties ar aplikācijas palīdzību. Kad viņi to bija veikuši, iegādātās preces tika piegādātas tās pašas dienas vakarā uz viņu mājām.
tt Rezultāti: viņu pārdošanas apjomi palielinājās par 130% 3 mēnešu laikā.  

Sociālie tīkli   

Sociālie tīkli nav tikai lielisks izklaides rīks, tā ir iespēja arī saglabāt pircēju lojalitāti.   Piemērs: Red Bull Wings   Red Bull izveidoja lielisku sociālo kampaņu, kas saucās Red Bull Wings. Viņi monitorēja Twitter, meklējot atslēgvārdus “allnighters” vai “midterms” utt. Tad viņi sakontaktējās ar šo personu un nosūtīja viņiem personalizētu paciņu.
aa redbul