MediaCloud iPhone un iPad Blogs



Android lietotājiem šobrīd ir pieejamas vairāk nekā 1.6 miljons aplikāciju, savukārt Iphone lietotājiem 1.5 miljons aplikāciju. Šīs aplikācijas ir lejuplādētas vairāk nekā 50 biljonu reižu. Uz pasaules ir vairāk nekā viens biljons viedtālruņu, un šie skaitļi ar katru dienu pieaug. Kā redzams, ja 2012.gadā bija apmēram 775 tūkstoši aplikāciju, tad šobrīd tas ir izaudzis līdz 1.6 miljoniem. 

ss    

1. Esi sociāls Ikvienam jāsaprot, cik svarīgi mārketingā ir sociālie mediji. Mēs nemitīgi rakstām epastus, braucam autobusā un aplūkojam Facebook. Mēs iemūžinām savas pusdienas Instagram un rakstām ziņas Twitter, stāvot kafejnīcas rindā. Aplūkosim tuvāk divus sociālos tīklus, un kā mēs tos varam izmantot mobilajām aplikācijām

Twitter   Pirms kāda laiciņa Nike izveidoja Twitter fokusētu eksperimentu, lai iepazīstinātu publiku ar jaunizveidoto aplikāciju. Viņi ļoti aktīvi dalījās ar savu saturu. Rezultāti pārsteidza. Divus nedēļu laikā:Aplikāciju veikalā dubultojās pozitīvo pozitīvo atsauksmju skaits viņu aplikācijai. Tāpat arī lejuplāžu skaits bija tikpat liels, cik iepriekšējā kampaņā, kad viņi izmantoja maksas kanālu. Izmantojot bezmaksas Twitter kanālu, viņi ieguva tādus pašus rezultātus, kā izmantojot maksas kanālu!

Facebook   Ir neiespējami runāt par sociālajiem medijiem, nepieminot Facebook. Mobilajām aplikācijām Facebook var būt ļoti nozīmīgs. Aplūkosim dažas populārākās aplikācijas, kuras ir integrējušas Facebook autorizācijas iespēju. 

  e

Kā redzams, integrējot savā lietotnē Facebook, ir iespējams uzlabot rezultātus.   

2. Stāsti savu stāstu Klienti visbiežāk meklē aplikācijas Aplikāciju veikalos, tāpēc noteikti optimizē savu aplikāciju. Ir nepieciešams izvēlēties precīzāko nosaukumu, atmiņā paliekošu ikonu, eksperimentēt ar atslēgas vārdiem, tāpat arī optimizēt savas aplikācijas aprakstu. Izmanto arī citus kanālus, lai stāstītu par savu aplikāciju. Dalies ar informāciju, kāpēc cilvēkiem būtu jāizmanto Tava aplikācija, kādas problēmas tā atrisinās. Stāsts būs svarīgs arī tāpēc, ka daudzi žurnālisti meklē intriģējošus stāstus par ko uzrakstīt. Spilgts piemērs ir maza kompānija, kas izveidoja Chewsy aplikāciju, kas piedāvāja novērtēt restorānus. Forbes žurnālistiem šī aplikācija likās interesanta, tāpēc viņi uzrakstīja par viņiem rakstu. Tas dubultoja lejuplāžu skaitu. 

 3. Iesaisti auditoriju jau no pirmās dienas Ir saprotami, ka Tu vēlies izstāstīt stāstu par aplikāciju, tomēr ir vēl viena būtiska lieta – arī klientiem ir jāstāsta stāsti par Tevi. Nekas nav labāks, kā dzirdēt klientu atsauksmes par produktu. Pētījumi rāda, ka cilvēkiem ir tieksme uzticēties savu draugu un ģimenes viedoklim. 

r

Tātad – kā Tu grasies panākt, lai cilvēki iesaka Tavu aplikāciju draugiem un sniedz par to pozitīvas atsauksmes? Daudziem uzņēmumiem šis ir milzīgs izaicinājums. Savukārt mobilo aplikāciju izveidotājiem tā nav problēma – aplikāciju veikals piedāvā atstāt vērtējumu un komentāru par produktu. Bet kā pierunāt klientu doties uz aplikāciju veikalu? Kā rāda statistika, tikai 0.1% cilvēku, kas lejuplādē aplikāciju, atstāj vērtējumu un/vai atsauksmi. Cilvēkiem tomēr ir nepieciešams atgādinājums, ka viņi var dalīties ar savām domām un izteikt viedokli par aplikāciju. Tieši tāpēc ir svarīgi saglabāt komunikāciju ar savu klientu jau no pirmās dienas. Ir svarīgi saglabāt kontaktu ar klientu, lai viņš nodotu informāciju tālāk. Ik reizi, kad mēs skatāmies telefonā sapulces vai vakariņu laikā, mums apkārt ir citi cilvēki – ja cilvēkam patiks aplikācija un tās stāsts, viņš par to pastāstīs citiem!